30 dagar kvar :D

Nu är det bara 30 dagar kvar tills jag fyller 18 år :D JIPPIII :D:D.. Så idag har mamma hållit på och ringa runt efter massa lokaler och vi har faktiskt boka en i fall att vi inte får den lokalen som vi vill ha :D hihihi så om vi inte får tag på den så har jag en annan lokal :D  YEEEEEEEEEY:D jag llängtar som fan asså hahaha :d alla som ja vill bjuda asså det är inte direkt få personer :O ungefär 150 pers :D yeppp många ja :D ahaha men va fan jag fyller 18 år dåå:D:D

Bild på min 16 års dag :D de va fest hemma hos mig :D JAG OCH IA:D



MIn 17års dag ;D på grillningen, hade lokal fest någon dag senare! MARTINA, REBECCA OCH JAG



Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAHHA nrä jag fastnade i trädet!!!:D det vra kul! <3

2009-04-03 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0