My sunny day


Agnes, Eugene, Jag och Badr lägger en frog:D

Eugene, Jag, Robin, Julio, och badr och hans lille bror :)

Tänkte berätta om min dag :) Klockan var inte mkt bestämde med Agnes och Badr att vi skulle spela lite basket idag så vi drog till Rotan och mötte upp Eugene, Robin och hans tjej och Julio:).. Såå vi lirade lite basket vid Rotsunda gård, det kändes som old day :D bästa! Idag insåg jag vad jag verkligen saknar! .Min gamla klasskamrater<3. Så det är dags att ta och ses mkt oftare och speciellt nu när det är så bra här i Sverige :D.. vi tyckte att vi behövde svalka ner oss lite så vi gick upp till Vivo och köpte glass:D mumsig! Sen så tog vi lite promenader och snackade lite sådära skit skönt:D.. Sen så gick alla åt sina egna håll och jag och Badr åkte vidare till Helenelund hem till honom och bara hade det mysigt och spelade lite Fifa:).. kul var det :D.. och vi hade mkt mkt att prata om så vi tog en promenad igenom Hld;D.. så nu känner man ingen press längre :P... Och snälla Badr bjöd mig på pizza :D en Amerikas fet pizza som heter Dallas haha den var staaaark men god faktiskt :D.. tror jag redan har skrivit det här but anyways :D  min dag har varit riktigt soft :D



En bubbel fisk Carro, Den goda pizzan, och en Glad Badrfrog :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0