Chips med mjölk

hihih just nu sitter jag här och äter dill chips och dricker kall mjölk :D.. väntar på att tiden så gå eftersom jag ska snart till min kompis Sandra och göra min naglar vackra och fina :D det var ju ett tag sen sist:P haha nästan ett år sen:O hahah så aa det är ju dags:D.. plus vill ju ha fina naglar till jag fyller 18 år :D:D:D:D och det är ju bara 10 dagar kvar tills dess :O:O.. Nu har jag skickat ut massa inbjudningar till min födelsedags fest som kommer vara nästa Lördag:D:D:D:D.. hiihih.. BÄÄÄSTA,GUD VAD JAG LÄNGTAR:D... men men nu måste ja göra lite mat också hehe såå seeeeeeeeess seenare :D





En bild från Grekland sommaren 07 :D ... med fina naglar




Kommentarer
Postat av: Ilaf

Längtar <3<3<3!

2009-04-23 @ 18:35:41
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0