En listilist :D

DITT LIV
Vad heter du? -  Caroline
I mellannamn? - Christine
vart bor du? - Sollentuna
Trivs du där? - jodå det går för sig
Brukar du läsa horoskop? - det händer
Har du körkort? - inte 18 ännu :P
Favoritdjur? - Hundar och katter är det bästa
Vad spenderar du dina pengar på? - KLÄDER och mat
Festar du? -  när något dyker upp bangar inte jag
Brukar du bli för full? - naa men det händer!
Antal kuddar i sängen? - 3 sovkuddar :P
Kan du baka bullar? - Mina bullar är berömda tro mig:D
Bläck eller blyerts? - blyerts är bäst
Mc donald's eller burger king? - Mc donald's
Är du allergisk mot något? - njaaaaa vet inte riktigt
Äger du ett busskort? - Japp men inte pluskort:(
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön så klart
Hur ser du ut idag? - haha hemsk just nu, dags att fixa sig
Nästa mål i ditt liv? -  gå ut skolan och att dansen ska lyckas 
Vad såg du senast på tv? - Djurvetrinärerna
Hur svarar du i mobilen? - Heeej , Hallluuu
Vem ringde dig senast? - Min Mami
Vad sa den som ringde? - hon undrade vilket tåg jag kom med:)
Antal timmar sömn inatt? - 7-8
sov du ensam? - Nej nej med Bobo:D

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: BOBO och jag
Såg dig gråta: Ilaf och Ramin
Fick dig att gråta: Ramin haha
Du gick på bio med: Pappa och syster:D
Du gick på stan med: Ilaf och Ramin igen:D
Skällde på dig: hahah Ramin
Skickade ett e-mail till dig: facebook :P

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Jaaaa:D
Bråkat med ditt husdjur? - kaanske!!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - oohoo ja och det var inte alls kul!
Tar du droger? - ALDRIG I MITT LIV
Vad är du mest rädd för? - Hmm ingen aning
Vilka kläder sover du i? - Trosor och linne
Vart vill du gifta dig? - Så långt har jag inte tänkt ännu:P
Vad hatar du verkligen? - Hatar är ett starkt ord!
Kör du bil? - Nej nej nej:P
Har du ett jobb? - juupp en bra fin Coop forumare:D
Gillar du att ha folk omkring dig? - Oftast
Är du ett hälsofreak? - hahah no waaaaay

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - nee
Är du ensam nu? - mami och syster :)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - en jävla låt på jobbet hahah
Vill du gifta dig? -  Jaa:D
Vill du ha barn? - 5 Fina barn :D

FAVORIT
Rum i huset? -  Just nu köket:P mitt rum är inte klart
Typ av musik? - allt möjligt
Månad? -  Maj och Juni :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Noope
Köpt någonting? - Ingenting va ja kommer på
Varit sjuk? - a typ sjuk :(
Sjungit? - jaadåå:D
Sagt "jag älskar dig"? - jaaaaaa för någon timme sen:D
Velat säga till några att du älskar dem? - Neehee
Träffat nån ny person? - jajamensan
Saknat någon? - jaaaaaa min syster och hennes barn :(
Kramat någon? - Många vänner
Kysst någon? - Ramiiin:D
Haft sex med någon? - ramin:$

SENASTE
Låt du hörde: kmr inte ihåg :P
Film du såg: The eye
Sak du stal: är ingen tjuv

FÖRSTA

Första bästa kompis: Eugene
Första jobb: Coop forum
Första inhandlade skiva: fan vet jag :P
Första begravning? ingen
Första piercing/tatuering: näsan

SENASTE
Senaste människa du slog: hmm dont remember
Senaste stora bussresan? grekland 08:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0