GRATTIS PAPPA !!!

Idag fyller pappa 42 år :D hihihi så idag har jag varit hos han och ätit middag med min syster Sofie också:).. sen vart det lite tårta och gott gott ;D hihi GRATTIS, PAPPA ÄLSKAR DIG!! Sen lite senare fick vi sällskap av pappas kompis Stefan och hans dotter Hanna:).. så vi åt tårta och drack läsk/kaffe och pratade lite :) sen ett tag senare kom Stefans andra dotter Mikkis och hennes dotter. SÅ JÄVLA SÖT UNGE HON HAR!! Lite senare efter någon timme vart vi ensamma så då passade vi på att prata lite om oss tre:) vi började också sätta på låtar som vi tänker på varandra när vi hör hihihi.. Så kom nyss hem från Papsi i Märsta hehe och är DÖDSTRÖTT.. Ska ju vara Sofies sminkmodell imorgon :D:D:D så jag kommer tyvärr att missa skolan buhuuu!!.. men men jag öönskar SOFIE lycka till imorgon och jag ska göra mitt bästa genom att vara din modell!!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0