HOME

Hemma från jobbet:P Idag gick det inte lika snabbt som oftast eller jo dom två första timmarna gjorde det:P Hade ju roligt sällskap av Hannes hahaha sjuka jävel:D.. Men sen senare när jag bara vara på frukt & grönt i två timmar så fanns det verkligen ingenting att göra :P man bara leta efter fel för att bli sysselsatt hahah:P sjukt sjukt :D men men tack Hannes du gjorde min dag på jobbet haha :D

Åååh just nu sitter jag och väntar på att tacosen ska bli klar så att jag får i mig något :D hann ju knappt äta innan jobbet så aa har inte ätit sen 3-4 :O helt ärligt är jag inte så hungrig är mest bara sugen:Phaha!!.. Håller på smsar Gabbe och kollar läget :p tror det blir en hemma kväll idag :P vet inte om det är riktigt det jag vill göra idag buuut vi får se:P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0