YEEY:D

Nu är jag klar för jobbet:).. ska bara äta upp maten som jag har fått :D .. Makaroner och korv haha och ett glas mjölk hahaha :D.. Idag så jobbar Agnes också fast slutar en timme tidigare än mig så då kommer hon att vänta på mig i en timme vid kassa där jag kommer sitta :D mohaha så gör vi alltid haha den murra:D..  Vet inte riktigt va som händer senare idag men men vi får se :P ska nog höra av mig till Bashar igen:D.. juuste berättade inte att Maria har kommit hem Lindabindas syster hon har varit bort rest i ett år :o.. och nu kommer hon och hälsar på igen så vi hinkade lite i måndags i think it was :D.. Så det var jag, Linda, Maria, Vero, Sofie och Martina :D.. Sen lite senare så kom Bashar, Cristos och BajsAlex :D hahaha och Kawoss dåra :) hihihi det var skit kul ahhahah ska fan sätta upp några bilder :D

Take a big loook ;D







Kommentarer
Postat av: Ilaf

Mysiiii!!!!<3

2009-04-09 @ 15:29:48
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0