Grattis Honey

Jaa grattis Jennifer:) Faktiskt så fyllde hon år den 6 :P men har inte kunnat skrivit in det riktigt:P.. Så grattis nu babe!!

Idag jobbade jag ju som ni alla vet :P.. Sen så drog jag till en äng i Upplandsväsby och firade Jennifers födelsedag:D så då va henne släkt där och hennes killes familj och mamma2 som är Jennifers mami fast som är min mami hihih.. Deet var kul att träffa dom igen påå riktigt!! Har saknat dom :(.. Fan jag missade tårtan :(.. jaa tyvärr så somnade jag i en säng buuhuu.. men jag var fan så jävla trött plus ska jobba imorgon :P hahah kanske inte så tidigt men endå hallå (a) hahaha...

Men men nu har jag inte tid att skriva mer tänkte bara informera om dagen :D skriver mer imorgon när jag har tid <3

Smell ya later;).. FISKMÅSAR



Älskar dig Jennifer Solis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0