LA. Gigolo

Jaag åt god middag idag:D hihi.. Åkte till Kista med mami och Badr:) vi gick och åt grillat och det var MUMSIGT. Sen så träffade jag Bashar och Cristos snabbt för Bashar glömde sina cigg och så hemma hos mig igår:).. Så sa hej till dom också:D sen efter maten så vandrade vi runt lite och kollade på rea :D och då hittade jag ett par skit snygga gympa skor som ja köpte för 149 kr :D och sen så köpte ja en klänning på Gina för 43 kr :D skit fin hihihi :D .. Sen så orkade vi inte gå runt något mer så Badr lyckades övertala mig att gå på bio hahaha precis i sista sekund:P.. Så då gick vi in och kollade på LA. Gigolo dee vaa skit bra :D men trodde faktiskt att den skulle vara bättre :P.. tänker inte berätta något om den.. Men ja kan rekomendera den ;)... Sen efter filmen gick vi till Mc dono och köpte cola och tog en promenade till Hld och bara snackade massa :D Sköönt som vanligt :D sen var vi tvunga att säga hejdå eftersom båda två ska upp och jobba imorgon :(.. SUGER men man måste:P.. men endå kul :D för de va ett tag sen:P.. De är bara de att man är väldigt seg efter resan :P hahahaha.. AGNES HAHAH DOORIS hahahahaha...






Badr i 9:an hahaha på våran kick off :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0