Slösa mina pengar är jag bäst på

Slösa pengar är jag absolut bäst på:P.. aa nu har jag handlat massa i stinsen :$ det vart tyvärr ingen skola för mig! Jag handlade tre väskor för 600kr,ett par snygga jeans för 80kr, en "jacka" för 99kr, hmm vad mer?.. Jo jag köpte lite fika till mig och mami :D Ni kommer se på bilderna vad jag har handlat :).. Ena väskan var till min kära mami! Vi fick jätte goda bakelser av Ayat på hennes jobb där också!! UNDERBARA.. och min lilla räkmacka :D.. Men först i början när jag kom dit med Agnes så satte vi oss på burgerking och tacobar och åt lite lunch :D Muuumsigt! P.s kan inte ta så bra bilder, tar med min mobil :P..



Väskan i mitten är mamsens:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0