Det har börjat!

Hej heejj alla !! jag vet att det var ett tag sen men har haft mkt att göra med skolan och så.. Så jag har inte hunnit skriva::( just  nu har vi fullt upp i skolan den här veckan, just nu har vi precis börjat med street och dee är sååå tuuungt :D .. Och jag fick en ganska bra grupp :) så jag tror vi kommer klara det här galant:D..

Vi valde två olika låtar som vi ska mixa ihop :D skiiiiit tuuunga tillsammans .. Man har ju ett tema på sin dans och vi har valt att vi ska ha målningar i ansikte allihopa:P Halva svart och halva vit så ska vi också försöka fixa svarta och vita kläder.. Det som är menats är att vi ska vara lite "Läskiga" hahah vi får se om vi lyckas med det :D

Här är namnen på våra låtar om ni har lust att lyssna..

Mirah - The garden

Timbaland feat Dr. Dre, Justin Timberlake, Missy Elliot - Bounce

det blir en riktigt snygg blandning:D.. Min grupp består av bara tjejer hahahah!!! Men men de blir najs.. Vi har värsta planerna hihih! Det är jag, Malin, Ida, Natta, Sanna, Sofie och Rebecca!!! Så aa vi ska vara lääskiga :D wish me good luck :D babaaaaaaaaaa felllaaaaaaaaaaaaaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0