P O

HEEJ HEEEJ JAG SKA JOBBA SNART:D..

Dee var ett tag sen jag var och jobbade faktiskt :P hahah har inte haft så mkt tider dom här 2 veckorna:D så ÄNTLIGEN så ska ja jobba idag:D.. Från 16:00-21:00 :Dhihi en underbar tiden!!

Sen senare efter jobbet ska jag träffa tjejerna i en liten söt lokal här i Rotebro och ha en liten tjej kväll:D såå aa vi kmr vara ett par st där och vi ska bara sitta och umgås, prata lite , se lite vad som händer i allas liv:D.. Sen senare mot kvällen så kanske vi ska röra oss hem mit Elin:D fast där kommer inte vi vara ensamma för då kommer killarna också:) men vi får se hur länge vi kan vara i lokalen och vad att vill göra efteråt.. Men antar att alla drar till Elin i guess :) Heheh aaa men nu har jag inte tid att skriva så mkt mer för nu ska jag fixa mig in för jobbet och början till kvällen:)... HIHI


P.S Ramin sov här i natt min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0