29 januari

Hej allesammans ! Just nu sitter jag här i bibblan i skolan och väntar på att Agnes ska skynda sig att komma till skolan:P hon är lite försenad idag men hon kmr iaf komma till vår andra lektion så det är bra! BRA AGNES.. Jaa just nu ruttnar jag och försöker hitta något att göra medsan att tiden ska rulla fram till lunch så jag kan träffa dom andra Så HEJSAN:D..

Igår fick jag äntligen handla lite kläder haha okej två plagg men ändå :D det var hundra årsen men kmr få studiebidrag den 30:de :D och sen lön den 15:de :D bäästa och då ska jag handla lite nya kläder, framföralltkläder:D lovely !!
Det jag köpte igår har jag faktiskt på mig idag här i skolan :D hihi en hög midje kjol av jeans och en svart "jacka" ni vet alla snygga "jackor dom har på Ginatricot? som man har över sina linnen? Ajaa en svart som är typ bland om ni förstår vad jag menar:D jag fixar in en bild lite senare så får ni se hur jag såg ut i det :D hihihi ..

Nu ska ja leta efter något underhållande, kanske spel som playing with fire MOHAHA:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0