Det snöar igen!!!!!!

Aa det snöar!! det är mysigt visst men vill ha sommar så snälla snö försvinn.. just nu sitter jag här vid datan och lyssnar på Jay Sean - ride it medans jag väntar på att Yo ska komma hit och hälsa på mig och min syster och hennes bebis :D hon är väldigt nyfiken:D Just nu är hon i Norrviken så snart här:).. Idag ska jag äta våfflor igen för jag fick inte riktigt njuta av det igår för vi hade ingen jordgubbssylt:(.. Det är inte långt kvar tills Vero kmr hem bara 3 dagar kvar :D så alltså på Fredag:D och det är inte heller långt kvar till Vero fyller 18år:D STOR FLICKA.. I sommar blir det mkt daans ute på alla ställen:D för då är vi båda 18 år:D hihih JIPPI !! haha men nu ska jag inte drömma mig bort hahaha..

Nästa gång Ramin kmr hit ska han få hjälpa mig att fixa min ipod:D hahah sätta in låtar och sånt!! Och jag ska fråga runt på msn om folk orkar skicka runt tuung musik:D mee hoope hahaha.. Men nu ska jag rullar vidare kmr tillbak senare era pruttkorva :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0