Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa:D
hoppas ni har haft en kul natt:D det har iaf jag :D Fick vara med mina käraste så det var underbart! Jag är ganska lätt road så svårt var det inte för mig men kanske för andra hahah.. Vi var här hemma hos mig först och förkrökade och så med musik. Så vi började battla med killarna hahah jag och carro hahahah.. VI VANN!! vem kunde tro något annat ;) Sen rörde vi oss mot väsby för att gå upp till berget och se alla fina fyrverkerier FINT FINT!! Det var sådär där uppe men det också hur man vill göra det :) Sen kom vi tillbaks hem till mig hihihi och startade en liten fest eller vad man ska säga :D meen de va najs!! så ni kommer få se många bilder på facebook! Här får ni se några "få" hahahah

PS. Fick min absolut första nyårskyss :D
och det var av min älskling Ramin






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0