Hejaallooj

Aaa nu sitter jag här och ruttnar med mitt goda sällskap COOLA OCH PRINGLES hihihi muumsigt! IDag har jag varit med min bebo Ramin, det var ett tag sen vi två var själva med varandra så det var jätte skönt :D Så vi låg bara och mös framför tv och sånt hihih mysmys!

Igår var jag med Carro här hemma at my place:) vi skulle ta lite foton med blev inte så, så vi började laga god mat :D hihihi och jag gjorde den aldelles själv med hjälp av Carro men ingen mamma hahaha :D och det vart super gott:D.. Sen så bestämde vi med Ramin att vi skulle komma hem till Petter och vara där och kolla på Fifatungering och film:p så vi rullade dit till 9 :) men lite ändrade planer vart det vi kollade inte på Fifatungeringen vi var med och körde hahahah :D och jag var inte ¨så dålig heller hahah bara i början men sen kom jag igång när jag hade min match mot Petter hahaha. Han trodde att han lätt skulle vinna men så vart det inte!! HAHA, det vart oavgjort hahaha sååå HAHA PETTER HAHA!!:d men vi ska möta varandra igen för att låta den bäste vinna!!:D så vi får se när det blir! Sen drog jag och Ramin hit och sov lite mysigt i min säng, det var länge sen faktiskt så det var skönt och ja njööt:D.. Såå nu har jag berätta lite om dom två dagarna:D Just nu har jag inte mer att skriva såå BABA PEOPLE !!






Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv mer!

2009-01-06 @ 23:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0