Ruuuligt:D

hahahhaha måst berätta något roligt hahahahha:D ni vet ju att min data var trasig hahah så en kompis pappa kom hit och hjäpte oss att fixa den och nu är den fixad men det roliga är att vi har en jätte jätte gammal data nu som vi har jätte gamla bilder på hahah för några årsen hahaha skit kul att se, det väcker upp många roliga minnen:D hahahahah ska se ni kmr få se massa bilder :D..


Idag ska jag till Mormor med familjen och Ramin:) Mormor ville så gärna ha med Ramin dit för hon har verkligen fastnade för honom :D och det gör mig jätte glad! Såå vi ska ta 13:42 bussen till Kallhäll och sedan tåget mot bålsta och så hoppas vi av i Kungsängen och sen blir det buss haha:P Jobbigt men aa.. Så just nu håller jag på att leker med BebisAntonio medans dom andra fixar sig och sen får dom ta över så att jag kan göra mig ordning:) är så glad att dom är här..

Igår så var jag och jobbade från 06:30 till 12:00 :O såå det var en tiditgt morgon:O.. Men jag klarade det faktiskt jätte bra:D sen när jag kom hem så låg alla och sov till och med Ramin:) så jag köpte 8:a Cheeseburgare för att överraska alla :D och dom vart jätte glaada:D Sneeela flicka ja ääääär! Seen så kom Petter, Binto, Gabbe och Marina hit så vi sjöng kareoke och familjen så klart hhahah inteeeeeeeee fina rörster asså hahahah. Jag själv vart ju supernova hahah men inte med bästa rösten hahahah men satt tonerna iaf :D sen gick det inte så bra:P Men nu ska jag rulla vidare..


HEJDÅ ALLAA

Kmr kunna skriva mer i min blogg nu eftersom datan funkar nu :)
såå hejdåå hade bra vi ses senare ikväll;) BAABAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0