sshuuuuhu

Jag är nu faktiskt jätte trött och ska snart gå och lägga mig igen! Ramin åkte för ett tag sen så vaknade och höll han sällskap i telefon tills han kom hem som han är nu:).. och nu sitter jag och pratar med min kära kompis Herkules(petter) på msn om afrikanskapäron som jag behöver till min födelsedag som är i maj men han säger att det tar 9 månader för att få dom så ska nog hitta andra päron!! Om ni undrar vad afrikanskapäron är så har jag en liten förklaring.. Dom där päronen har smak av smakar bilstereo, färgen är olika. När den är fullmognad är den iallfall upp och ner! så där har ni alla en liten egen bild på hur dom ser ut och smakar:).. man special beställer dom från nordpolen och får en

cyckel på köpet!!..

Imorgon blir det jobbdags igen:)
och jag tror att jag kommer få sitta i kassan ensam den här gången men jag tror det kmr gå bra :).. har lärt mig det mesta nu så det är super !! fast det skulle vara skönt för säkerthetenskull att någon fanns där bakom mig som kunde rätta mig OM det skulle kunna bli fel eller så!! om ni förstår:P jag är ju faktiskt fortfarande ny!! Imorgon börjar jag skolan kl 08.00 med svenska:o kmr dö asså hahah därför måste jag röra mig till sängs nuu hhahah kmr vara en zoombie imorgon när jag vaknar ahahaha.. Så godnatt alla Rogs älskare :D Cyaaa



Hittade en gammal bild som var för några årsen.
 Det här är första bilden på mig och Vero hahah!!
 Och dessutom är Påly och annahita med på den här bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0