Gårdagens

Ja igår var jag hemma hos Carro och myset :) lite senare kom Meria dit och vi skulle ta kort med Carros nyasystemkamera aaaa så vi fick några haha har tyvärr bara tre bilder på mig själv:P Men carro ska skicka alla sen haha så då kommer ni få se roliga bilder :D hahaha. Men sen senare så rörde jag och Meria oss hemmåt för att plugga lite också men de vart lite ändrade planer. Inga detaljer! Meen a så jag åkte hem till Ramin och pratade lite sådära och myset lite hihih:$ sen senare så frågade jag när sista tåget hem går då sa han 00:43 och så vi började gå till station och han skulle lämna mig och jag skulle fortsätta med tåget hahah men neeej hahaha det gick visst inget tåg! Så va skulle ja göra jag va ju tvungen att åka hem hade skola dagen efter (alltså idag) och kevin kunde inte skjutsa hem mig så aa jag var fast där i Upplandsväsby och kunde tyvärr inte heller sova hos Bebo för de va lite knas :) hahah Såå aa vi gick runt och försökte komma på något så jag kunde ta mig hem hahaha sååå efter en timme kanske, så kommer Ramin på att vi kan taxi hem till mig såå aa det blev så hahaha fast vi hade bara 100kr så det räckte bara till Prisextra hahaha så vi fick gå typ 15-20 minuter sen så var vi framme hemma:P Kallt som fan var det!! meen meen det allt var med invecklat än vad jag har förklarat hahaha orkar faktiskt inte berätta hela historian för jag måste tyvärr sova nu :( ni vet skolan imorgon BUBU!!!!



Dom två är i från går natt hahaha mysiiiigt:D

Kommentarer
Postat av: agnes

ramin e söt tjej :D

2009-01-09 @ 00:13:22
Postat av: Anonym

är det din kille?

2009-01-10 @ 17:51:46
Postat av: ilaf

HAHAHAAH vad sööt !

2009-01-11 @ 00:02:30
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0