Är jag klar?

Snart!!

Har nästsan gjort klart allt :D ska dubbel checka så att jag inte glömmer något :D hihi.. Jaaa ja ska ju faktiskt ta tåget om en timme :O 12:09 tåget tar jag från sollentuna :D Mohahaha.. Juste ändrade planer, Vero valde att inte åka mkt! Tänker inte sitta och berätta men det var nog bäst så!! Men meen jag och Agnes kommer ha kul endå :D och inte bara de massor av folk vi känner kommer vara där nere också :D och att marina kanske ska komma ner den sista veckan jag är där :D JAA DET HOPPAS JAG :D..

MEN MEN ALLIHOPA NU SKA JA CHECKA LÄGET LITE :D ..
Jag och Agnes längtar ihjäl oss hihi..
Juste, kanske inte kmr vara så duktigt på att uppdatera bloggen när
jag är där nere men ja ska göra mitt bästa hahah :D..


ÖNSKA OSS EN TREVLIG RESA :D:D:D:D




Kommentarer
Postat av: Anonym

"Juste ändrade planer, Vero valde att inte åka mkt! Tänker inte sitta och berätta men det var nog bäst så!!"



Ja, det visste alla redan. Du har inte direkt varit diskret eller tänkt på vem du snackar skit inför. Alla visste redan att du inte ville att hon skulle följa med er. Men du kanske ville att hon skulle få reda på det....

2009-07-22 @ 12:42:38
Postat av: Sarah

Haha den blir nog skit keff utan veronica. Och du är ju helt falsk, bara för att du har en annan vän med dig! (hatar sånt)

2009-07-22 @ 16:41:15
Postat av: 123

Carro borde börja ta sitt egna ansvar och inte göra allt sin mamma säger, på det sättet förlorar hon bara vänner



annars tycker jag att Carro är en bra kompis!:)

2009-07-22 @ 20:06:09
Postat av: Anonym

:S

2009-07-22 @ 23:02:04
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHH SHIIIIIIIIIIT

2009-07-23 @ 03:01:56
Postat av: Anonym

Tjenix carro! Sitter här hos dig hemma å hälsar på din mor.Helt sjukt vad folk skriver mena dem att du ska stanna hemma för att inte ni vart tre! Fan ös på där i alanya jag vet att du tycker det är tråkigt att hon inte åkte. Snacka skit vet jag att du inte har gjort låt folk får tro vad dem vill. har känt dig i massa år och vet att du står för vad du säger å inte snacka skit . Ös på bara å ha det super häftigt!!!! å carro du brukar inte lyssna på vad din mamma säger i allafall

2009-07-23 @ 18:17:00
Postat av: 123

om denna vän var en sånn vän till carro skulle ju hon skriva vad hon heter och stå för det

HAHHAA

2009-07-23 @ 20:01:47
Postat av: Anonym

HAHAHA aa precis, jag håller med dig 123!

2009-07-23 @ 23:11:26
Postat av: M

Herre gud!! För det första så avbokar man inte en resa för ett tyckte. Gör man det så är det bara en bortförklaring för att man inte vill åka. Och det är väl inte carros fel att hon hoppar av. Om någon är en dålig vän så är det vero, som skiter i sin vänn carro helt och hållet. Tänk om inte Agnes hade bokat med dom. Då hade det inte blivit något för carro heller. Hon ska vara glad över att agnes är med. Allt är bara en massa skitsnack och om vero inte vill tro de sanna orden så får hon skylla sig själv! varför bli sur på carro? Fan tjejer! väx upp!

2009-07-23 @ 23:25:14
Postat av: Anonym

Om Agnes aldrig bokat med dom hade Carro aldrig sagt att det skulle vara roligare att Vero inte hängde med. Jag tror knappast att hon skulle ha det roligare helt själv.



Vad jag vet fick Vero höra av en väldigt trovärdig källa att Carro sagt att hon hellre inte ville åka med Vero. Vem fan vill slösa flera tusen på att vara ett tredje hjul? Nej fan, Vero gjorde helt rätt i att inte åka med de. Hon kanske kunde ha diskuterat med de tidigare.

2009-07-24 @ 11:21:48
Postat av: HAHAHAHA

FUCK CARRO BARA MOHAHAHAHAHAHAH :d!



TROR INTE NÅGON VILL VARA DET TREDJE HJULET.. SÅ VERO VA DUKTIG SOM AVBOKADE RESAN.. GOOO GIRL!

2009-07-24 @ 16:11:55
Postat av: Anonym

häst mun ree

2009-07-29 @ 19:59:30
Postat av: Anonym

häst mun ree

2009-07-29 @ 19:59:43
Postat av: Veronica

HAHAHAHA helt otroligt. Tack alla som försvarar mig =).

2009-07-30 @ 14:05:12
URL: http://yayis.blogg.se/
Postat av: jennifer !

skit mobbade allihoppa låt dom reda ut det här själva alla som lägger sig i gör det bara värre och vero om du har hört att carro snackat skit om dig så prata med henne istället det äe bättre än att tro på massa skitsnack !

jag står inte på någons sida för båda e två goda tjejer men ni vet bättre än såhär och eftersom att ni varit vänner så länge är det bara onödigt och tro på massa svartsjuka idioter som inte har något annat för sig än att förstöra !

2009-07-30 @ 19:18:58
Postat av: Jennifer

det här är bara så mobbat sitter och läser för det första vad är det för vänner till både carro och vero som inte kan stå för vem dom är ??

och för det andra vrf blanda in annat folk som tex: carros mamma ?

det här har bara med carro och vero att göra !

jag tycker iallfall att du ska prata med carro vero och inte lyssna på andras skit snack för det förstör så himla mycket folk e så avendsjuka nu för tiden och gör allt för att förstöra för andra !

till sist vill jag bara säga att ni ska ha så mysigt och njuta allt ni kan i alanya carro och agnes ha de bäst

puuussssss <3

2009-07-30 @ 19:26:39
Postat av: jennifer

det stod att det första inte kom fram därför skrev jag ett till :P

2009-07-30 @ 19:30:23
Postat av: Majj0

Hur gamla e ni egenltigen? för de syns inte att ni e mogna från nått håll. Och den som e man eller kvinna står för de som skriver o inte gömmer sig bakom siffror och bokstäver -.-.

Och för de andra, den som mister en annan vän lär nog ångra sig för eller senare, synd bara att de blev ni 2.. hade förhoppningar, guess i was wrong



Lycka till i framtiden båda två



Majj0.

2009-08-17 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0