Lör-Sön

Jaaa har inte skrivit så mkt senaste dagarna:) För i lördags sov jag hon en kill kompis som heter paul med Martina och Alex:). Först åkte vi in till stan jag och martina för att möta om Alex och Paul:) så vi mötte upp dom runt 22:00 tiden och rörde vi oss mot Cafe 60 och satt där ett tag och bara snackade massa gojja haha:D.. En helt plötsligt så sa Paul att vi kunde dra hem till han och chilla lite , så då var alla på :D.. Vi åkte dit satte på en hel jävla serie och kolla på massa avsnitt hahah :D kommer inte ihåg vad den hette:P.. Men vi sov kvar eller "sov" kvar haha vi sov knappt  :P... men vi kanske sammanlagt fick två timmars sömn :P om det ens var sömn haha..  Och sen dagen efter så lagade hans familj till oss Kebab :D det var skiit gott :D hihihi.. sneela föräldrar hade han också:).. hmm va hände sen ? jo vi kollade klart på filmen Hulken:).. Sen var vi tyvärr tvunga att röra oss hem :( eftersom både jag och Martina jobbade dagen efter :(... PÅ MORGONEN!! Men men det var kul så länge de varade :D hihih..  Det var min lördag och söndag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0