Underbara dag :D

Hejsan hoppsan fallerallera :D Vilken underbar dag!

Just nu sitter jag här vid datan medans vero sminkar sig :) vi ska festa ikväll, det blir hemma fest hos Mehdi! Vi hade planer på att gå till Dembow men går till Mehdi istället :).. För det första så börjar jag kl 9 imorgon på jobbet så det kändes säkrast att festa hos han, han är ju faktiskt min granne:D höhö..

Idag jobbade jag igen!! Men efter jobbet åkte jag direkt till Badberget och träffade Vero och Meria:) och sen så kom Martina, Carro, Jessika, Elin  och Jessikaskille hihi.. Sen va ju annat folk där som man kände! Idag var det mina första riktiga dag i solen, UNDERBART! har ju bara dödat mig på jobbet :D men nu är jag ledig på söndag och måndag :D Yihuu!!.. Men men nu ska jag forsätta fixa mig:D


Dagen mål: Dansa loss med Vero




Jag älskar dig min fru ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0