Är det dags att flytta?

Japp det ska vi nog, nästan hundra procent på att vi ska flytta nu.. Nu ska vi bara skriva på massa papper och sånt så allt är klart :).. Säger inte exakt vart men det är fortfarande Sollentuna komun:D.. Bästa!!! Äntligen kommer jag få ett eget rum......Gah vad jag har längtar efter min ensamhet. Jag och Sofie delar ju rum just nu och har gjort det nu ett tag... Men nu ska vi flytta till en Trea :D fast som en fyra för det finns ett föråd som är ganska stort som man kan göra till ett lite sovrum till lilla Mami :D.. Ett eget rum att inreda:D såå underbart!! Jag längtar som faaaaaaaaaaaaaaaaaan.. Och vi kommer flytta när som helst :D när vi själva vill :D


BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: ilaf

Neeeeeeeeeeeeeeee vad roligt ju !!! man baa du kan måla mitt ansikte på din vägg :D

2009-03-02 @ 23:02:28
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0