Jobbdags

Fan fan fan fan... nu ska jag jobba. Hade helt glömt bort att jag hade fått en extra tid nu idag :(.. som sagt mår ju piss är ju sjuk!! skulle till doktorn med dom hade ju ingen tid så får se om dom har tid för lilla mig imorogn.. Men men jag tror jag kommer få sitta i kassa idag i 5 hela timmar(A) sköönt!! .. jag börjar 16:00 - 21:00 så det är en ganska bra tid :D..!!

just nu sitter Agnes här och kollar på tv och håller mig sällskap:D.. Hon höll mig sällskap igår hihi:D vi satt och kolla på en film/serie :D hihih sammanlagt kanske 3 ½ timme:D hihihi.. The triangle .. den gick ju på tvn förut men vi kollade på den igår och den var skit spännande hihihi + vi lärde oss några nya söta ord hahahahah... men men nu är kl 15:32 så jag måste kila vidare till jobbet och tjäna lite stålar vet ni :D:D hejdåååå önska mig all ork :D baabaaaa

Kommentarer
Postat av: agnes

klaaadd :$! hahahah :D

2009-03-03 @ 20:47:35
URL: http://agneesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0