över allt annat

DIG:
1. Hur lång är du ? 1,62 cm :D
2. Vad vill du bli när du bli stor?  En riktigt grym dansare!
3. Vad pluggar du ? Jag har dans som inriktning!
4. Har du långt hår ? Nee:(.. kort, men det växer
5. Vilken hårfärg har du ? brunt kanske en aning rött
6. Sminkar du dig ? Oftast! spec nu när jag är blek:$
7. Har du haft sex senaste månaden? oohoo jaaa!! (A)
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Ett par rosa boxertrosor och grön BH:D
9. Har du kysst någon idag ? Ramin!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Nope! Skilda.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Hur kan man ställa en sån fråga?
3. Hur många syskon har du ? 2 storesystrar
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Att det där har jag hört många gånger!
5. Hur många ställen har du bott på ? 8 ställen:(
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Alla/ingen..
7. Vilken familjemedlem är snällast ? En gång i tiden var det flax vovvisen:(
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Hmm, i lördags

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? I går i skolan:D
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Veronica eller Jonte. I dont remember
3. Har du kysst nån kompis ? Inte kysst!! NEVA:..
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Japp
5. Vem har du varit kompis med längst ? Eugene
6. Vem känner dig bäst? Mammma..
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? haha skulle inte säga något om den inte fråga:P
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Dum fråga?

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? Jupp
2. Klä dig annorlunda? Varför inte?
3. Vara dig själv ? Självklart, vem ska jag annars vara?
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Jaa, men gömmer mig oftast:P
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? hahaha lätt
6. Pierca dig ? har redan gjort det två ggr
7. Ha sex på offentlig plats ? Som om jag inte har gjort det hahaha...
8. Vara omogen ? Omogen är  jag inte anser jag MEN barnslig så klart hahah..
9. Äta småkryp ? NEVER!! fast gjorde de när ja va liten :O myror!!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ? Igår om jag kommer ihåg rätt
2. När var du på semester senast ? Sommaren 2008 i Grekland och hälsade på syrran
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Blå/vit:D
4. Är ditt hår tråkigt ? JAAAAAAAAA!!! alltid samma frisyr..
5. Vem såg dig naken senast ? Ramin bobo så klart
6. Hur ofta duschar du? Varje/varannan dag!! ett måste
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? typ nu! är trött :(..

Kommentarer
Postat av: en läsare

visa lite dansclips på dig! skulle vara roligt att se..hihi

2009-03-18 @ 00:19:01
Postat av: agnes

men Carro ! hahaha har du ätit myror !!!? hahahahah :D:D:D:D

2009-03-20 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0