7/10-09

Hej hej fisar:D

Är med Ramin nyss vi har precis ätit klart middag :D Lövbiff och potatismos. Just nu håller vi på att ladda ner en film som heter Knowing:D det verkade faktiskt jätte bra :D så då ska vi myspysa lite granna :D mihihih! Sen så kommer Pauli också:D mysigt! I helgen ska vi faktiskt fira Ramins 19årsdag :D de ska bli kul :D vi får se vad vi ska göra :D Sen så ska jag väl träffa Bashar också om det blir som de var bestämt haha :D.. han kanske är för full för att komma ihåg det hahaha :D men men jag får kolla upp med han så han inte har glömt hahaha :D:D..

Nu ska jag ta och göra lite myspys vi hörs senare efter filmen så får jag berätta va jag tyckte om den, så får ni bestämma själva om den är värd att se :D HEEEJDÅÅÅÅ ha en mysig kväll :D






XoXo.Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0