Goodyymorgon!


Godmorgon, här är jag! Har precis ätit en jätte god frukost namnam. Och just nu sitter jag och pauli sjunger till When i grow up med pussycat dolls :D hahah.. men men ja tänker vara titta in snabbt innan jag börjar göra mig i ordning för min papischulo :D ska till pappa idag och äta och ha de lite mysigt eftersom det var ett tag sen jag var där ju :) hehe så aaa det tror jag blir min dag ;) men kommer komma hem ganska tidigt så har ju saker jag kan göra då :D eftersom min papi jobbar imorgon så han måste gå lägga sig tidigt :(.. men men så är det med jobbet ibland!


Min kära pappa!




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åååhh pappsen! Hälsa honom så mycket ifrån! Ha så mysigt FILAKIA

2009-10-26 @ 15:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0