I think it's time to make things go crazy, dont u ?

Tjenixen! Nu har alla gått, nu har jag lite tid att skriva vad som har hänt dom senaste dagarna:P Just nu så är det bara ja och mami och Pauli här och hon ska sova här inatt:D mysmys.. Ramin,Karzan,Gabbe,Elias,Linda och Mher drog typ nyss härifrån alla måste ju hinna med sista tågen och sånt eftersom det är söndag!.. Martina och Daki va också här idag men dom drog innan för dom va sugna på något så dom drog till Statiol :P.. Vi såg på en ryssare tror ja de var och den suger verkligen hästballe!!!! End of the line heter den och jag säger bara KOLLA INTE PÅ DEN!.. Snart är det dags att sova så vi ska bara mysa lite i soffan tillsammans vi tre hihihi..


I går (lördag) så var jag med Linda och Marina och tjejerna på Stinsvillan en stund för att säga hejdå till LillaSara eftersom hon ska åka till Thailand i 2månader:O.. inte lite heller! så vi var där ett tag och drack lite och hade det mysigt! Sen rörde jag,Linda och Marina mot Helenelund till Diegos och Cristians födelsedagsfest! Så vi kom dit runt 23:00 i think :D det var inte så mkt drag precis när vi kom dit men sen efter en halv timme hade alla mjukt upp sig så då började festen på riktigt :D hihi .. Dansade inte så mkt faktiskt kändes lite iaktagande hahahah.. men sen så kom Ibbe och dom och dåååå började vi ALLA dansa hahahah, det var riktigt kul :D hihi jag och Ibbe kom hem till 04:00 med taxi eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter allstå idag :D hahah.. Men men allt var lungt :D hade iaf en underbar kväll och det hoppas jag att alla andra också hade :D hihihi men det har iaf vara mina dagar så nu har ni fått lite info :D:D hoppas ni blir nöjda :D



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0