Time to sleep? No, not yet..

Simon gick nyss.. han ska upp och jobba imorgon! Han jobbar ju nu som taxichafför:D, hiihhi lyllos mig (a).. Ne men a ni fattar :).. Kom hem med Simon kanske för två timmar sedan! Vi va i magget och kollade på fotbollsmatch med Ramin och grabbarna :D Det var Barca som spelade men dom förlorade och jag hade faktiskt den känslan i magen, även fast de är de laget jag hejar på. Men men så blir det ibland man inte kan inte alltid vinna! Innan de så var jag hemma hos Ramin igen och åt jätte god middag med hans familj :D förutom Pejman han var och jobbade :( stackare han dödar ju sig själv! Mamma sitter just nu i soffan och väntar på att jag ska komma och ta de lite chill med henne:P så det är väl dags snart :D ska bara kolla igenom facebook och shit:D.. Så jag åter kommer senare tror ja innan jag går och lägger mig! Puss&kram

P.s Ska på Ramins teater föreställning imorgon :D de ska bli så kul och se min Bobo göra sin grej! Kmr bli så stolt över honom :D Lycka till BOBO!



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0