What to do :)

Jaaaaå klockan är ju ganska mycket:P sitter just nu bara och ruttnar framför datan, alla andra har faktiskt gått och lagt sig! Men inte jag såklart haha.. Jag lyckas alltid vara den som är sist uppe om inte Agnes sover över så klart:P MEN DE GJORDE HON INTE, HON ÅKTE TILL PATTI ISTÄLLET!! hahahaha förstår dig Agnes haha varför ska du vänta på mig medans jag är ute och kollar på match med Ramin och grabbarna:P bättre för dig men sämre för mig:( buuhuuu.. KOMMER ALDRIG FÖRLÅTA DIG;) hahah.. nemen nu ska jag faktiskt försöka hitta på något att göra:P Joo lägga mig i soffan och kolla på arkiv- X om det inte redan har varit :O.. vet inte varför de är ju inte ens bra men endå så måste ja glo på det :P men men nu tänker ja rulla till sooofffan:D 

Höres imorgon små äggmöckar ;D


Bjuder på en bild på mig när jag somnade medans Agnes låg i solariumet hahahahahah





XoXo. Caroline Christine Carlsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0