Godmorgon männsikor!

Godmorgon Godmorgon! är helt trött.. Agnes sov här igen så hon sitter här med mig o soffa:) Ska börja fixa mig snart! kommer komma lite försent till skolan men jag ska ändå gå till skolsyster och kolla upp min mage! Känner att det är något skumt på gång, har verkligen jätte jätte ont! Kan knappt röra mig buuuhuu...

Va händer idag?...
Igår smsade jag Martina för att se va som händer! Och hon ville dra till Layer cake:D det är ladies night där :D så vi får se :D hmm... Jag undra var jag ska ha på mig så fall:P hahaha börjar redan tänka på det nu haha.. Men men det ska bli kul att få gå ut och dansa:D..

Imorgon så har jag och Agnes bestämt oss för att ha en tjejkväll här hemma hos mig! Så vi har bjudit några tjejer :D det ska bli kul längtar tills imorgon:D hihi det var ju ett tag sen man hade tjejkväll hahah , för när man alltid har bestämt sig för att ha de så har alltid massa andra killar dykt upp :$ hahah men inte imorgon kväll :D då ska vi ha en Ladiesnight :D


Kick offen i 9:an, en trasig morgon för mig och Agnes hahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0