jag är glad att ja inte är bakis

Jaa jag har tyur idag att jag inte är bakis! hahah.. Ja hade riktigt kul igår, även fast vi har vandrat runt hela stan haha. Jadu :D bara Yohanna hade en superkväll :D Vi hamnade på Toxic, inte som planerat! Inte direkt min smak av musik eller av folket men jag hade ändå kul :D man behöver bara ha med sig rätt folk :D som dom :D Lika flippade som jag:D hahahah.. Fast fan så känner jag mig fortfarande bakis sen i fredags :o... sjukt nog! men men de går över :D ..

Då är det skola imorgon :(.. men det är bara ta de seriöst nu, inte flamsa som jag gjort! Men meen duetterna börjar snart :DUNDERBART, jag undrar vem jag kommer få som partner:D.. miihiii!
! Längtar som faaaen :D

 

What if?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0