I don't want it and She don't want it

Hejsvejs..

Är inte super glad just nu eftersom Barca inte vann matchen för fitt Inter betalade säkert domaren. Men iaf det är inte över en dom har en hemma match kvar. Dom måste göra 2 mål och får inte släppa in ett så vi får hålla tummarna på att Valdez håller sig till det! VI KOMMER KLARA DET:D

Idag har jag varit med Ibbe hela dagen han och Badr sov här tills idag. Badr drog hem tidigt men Ibbe va kvar ganska länge. Han drog till Blåan när matchen började medans jag satt här hemma för mig själv och svor åt matchen hahah :D Just nu pratar jag med min kära syster Therese på msn, det har varit ett tag nu. Deras dator gick sönder så hon var tvungen att lämna den på lagning men nu funkar den galant :D Saknar dom otroligt mkt! I sommar kommer jag. Men nu ska jag försöka prata klart med min älskade syster så tittar jag in senare. Ppusshej


XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0