I'm just being ME and if YOU got a problem with that then WHY are u here?

Idag är det inte så soligt ute:/.. och det tycker jag inte om, gör ni? Idag ska jag troligen på en killkompis skiva men det är lite knas just nu :/.. mina pengar räcker inte till ska handla hem mat också så de krockar:( men jag ska försöka göra mitt bästa. Funderar på vad jag ska ha på mig :P Temat är max 3plagg så haha e gäller att hitta ngt bra, det blir nog klänning så att man inte blir så naken:P.. Snart ska jag börja fixa mig och möta upp Martina en snabbis innan hon drar till jobbet:) får se om man kanske drar dit annars om de inte blir ngn skiva! Men jag ska göra mitt bästa för att komma. Det skulle ju vara kul och komma dit så håller tummarna :D





XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0