Haavet!

Kl ar 10:05 har i Grekland.. sitter och vantar pa att hoppa in duschen och duscha av sig allt saltvatten fran havet idag. Det ar verkligen underbar att vara vid havet och bara koppla av och komma in i bra tankar! Iaf aker hem snart, kanns ganska jobbigt men ocksa skont att komma hem till sin skoona underbara sang och sitt egna hem, och dessutom traffa Ibbisen och tjejerna! ar fortfarande pa kryckor och de suger men mer an halva tiden har iaf gatt sa jag hoppas att nar jag kommer hem sa kommer jag fan fa borja ga med benet igen! Hall tummarna..  Saknar mitt gamla liv hahah inte handikapp livet.. Kan ni tanka er hur jobbigt de maste vara for dom som verkligen ar handikappade!! kanner er... De ar bara fyra dagar kvar tills man rullar hemmat. Torsdag ar man hemma, landar mellan 15:00 o 16:00 da ibbe moter upp an :D.. Men men nu har jag uppdatera lite haha kommer antagligen bli battre nar man kommer hem, for har nere tror ni verkligen man har tid? Neeejj... Iaf Puss Heej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0