Awesome

Seg på att blogga? Ja de kan man ju säga att jag har varit. Som ni vet gick jag ju på bio med älskling och det blev Devil! Trodde inte att den skulle vara så bra men det var tuuung, vart rädd några gånger och det är ju det jag är ute efter. Vi hade det jätte mysigt och han följde med hem och sov här, så vår kväll var då inte över! Vaknade nästa dag och va jätte glad MEN sen så tog stressen över! Pauli fyllde ju 18år så vi skulle ju fira henne.. Hoppade in i duschen och det tog visst lite för lång tid där inne :O.. Kommer ut lite sent blir galen och irriterad för jag visste inte hur jag skulle sminka mig eller gå klädd, Men kom iväg glad iaf.. Kom till Pauli med Frida och Filippa och va där ett tag sedan drog vi in till stan! Tyvärr kunde inte Frida haka på men nästa gång;) Pauli hade redan bestämt ställe så det blev K15 och vi hade en asgrym kväll!! Och Pauli jag hoppas du också hade det<3.. Tack tjejer för en grym ute kväll, massa käärleek!!!



Ni får se lite mer bilder snart, datan är lite trög :)

 

P.s hade de lite lyx fick lapdance av Ippisen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0