Birthday girl

Halååjaa!

Håller på att fixa mig med syrran:) Vi ska möta upp lite senare, vet inte riktigt vad vi ska göra. Hihihi håller tummarna för dig mamma.. Juste igår kunde jag faktiskt somna ganska tidigt och det är jag jätte glad för, äntligen var jag trött! Brukar annars alltid somna vid 4 på morgonen men nu var klockan faktiskt bara 01.00 tror jag, kanske lite senare men ändå:D det kändes skönt! Nu känner jag mig iaf ut vilad :D



Paulina Andrea Rivera Gonzalez grattis på födelsedagen sötnos! Äntligen fyller du 18 fuckin år :D på fredag är de vi som ska dansa arslet av oss.. Fyfan va kul vi ska ha!! Hoppas du får en underbar födelsedag för det är du värd sötnos!

GrattisGrattisGrattisGrattis
GrattisGrattisGrattisGrattis
GrattisGrattisGrattisGrattis
GrattisGrattisGrattisGrattis
GrattisGrattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0