Dentist

Feerlååt! När jag kom hem igår skulle jag ju skriva lite men så blev det inte! Kom hem åt middag och det var jätte gott, sen la alla sig i soffan och tittade på tv och där fastnade snarkande jag. Jag var helt slut och dessutom känner jag mig lite hängig, inte kul! Nu är de lite bättre men känner att jag fortfarande har nått litet virus i mig så ska nog ta det lugnt idag! Tror jag ska ladda ner lite filmer och det blir nog tecknat hihi, bästa som finns när man känner sig lite sjuk. Får se om jag får sällskap idag av någon, vet iaf att Sofie kommer ligga brevid mig och vi kommer dricka massa te hihi..

Har ju varit hos tandläkarn två gånger nu, har kollat tänderna och lagat hål!! Så tog en bild men det syns inte så mycket hur sne jag vart av bedövningen men iaf de syns lite hahahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0