HEHEEEY

Sitter i köket och pratar med min papsi i telefon, tror han är ute och går med sin tjej Cilla! Snart kommer Sofie hem hon hoppade nyss på bussen på väg upp hit nu, så sitter här och väntar på att få äta middag. Jaa sen middag men nu blev det så eftersom Sofie har varit i Globen och jobbat som make up artis, COOLT VA :D 2 dagar i rad faktiskt hihihi berättar mer sen när jag vet mer :) Idag var jag i Sollentuna med mamma och fixade lite ärenden och får ju inte glömma!! Jag har köpt ett gym kort nu, såå nu faan är de dags att komma igång med hälsan igen :D De ska bli så kul! Men nu ska jag bara duka fram och så tills Sofie kommer, Pussaaar<3

Fina jag som är ap hungrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0