It may be winter outside but in my heart it's spring

Hallå hallå.. Hann inte slänga in något inlägg imorse, vaknade och vara tvungen att skynda mig så hade ingen tid! Har iaf gjort det jag skulle göra och lite till! Vi har handlat lite mat idag igen, bara sånt som behövs inge skitgrejer :) Sofie jobbar så jag och mamma tänkte äta utan henne idag så mamma ska börja med maten! Idag blir det Buffalowings och det älskar jag och mamma bokstavligen!! Nu under tiden vet jag inte riktigt vad jag ska göra, säkert luffa på datan eller lägga mig i soffan under ett varmt täcke. FYFAAN VAD DET ÄR KALLT UTE.. Nu är det verkligen vinter, kul men också jobbigt håller ni inte med? Nee ska fan ligga under täcket! Pussssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0