Väntar tills jag fått min sömn

Jag säger det (jag borde säga) när jag sovit mina timmar ;).. Sitter just nu och väntar på att naglarna ska torka så jag kan gå lägga mig! Jaa juste idag var jag ju i Sollentuna och handlade julklappar och träffade Filippa samtidigt. Hon jobbar ju så mycket just nu så vi hinner ju inte ses så mycket men idag var hon ledig så vi valde o ses :D.. Har alltid de roligt och mysigt men min tjej hihi.. Vi fick sällskap av mamma och syster också så vi gick och åt på Lilla Rött, super gott som alltid!! Det blev iaf en hel dag i Sollentuna, kom hem runt 9 då vi började färga mitt och mammas hår som blev jätte fint som alltid :D och så får vi inte glömma att vi har bakat pepparkakor hihivi sparar dom till imorgon ;) Min dag har iaf varit helt fullt ös, kanske inte låter som de med det har det iaf varit :)


Min fina tjej så sexig när hon äter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0