Watch me now

Blir det något träning idag, vafan hittar ju inte skorna och jag vill verkligen ha dom NU!! Styrke träning hmm vet ju inte ens hur man använder maskinerna:P Kanske finns någon där som kan hjälpa mig? Vi får se om jag går eller väntar tills jag får en partner.. Sitter iaf i köket och pumpar musik och blir på glatt humör trotts att det är snöstorm ute. Kanske ska åka pulka? Men har ingenting att åka på, kanske får ta en sån där stor svart sopsäck och glida runt på för det finns en grym backe lite längre bort. Har sett barn åka där flera gånger och jag blir så avis! Juste Vi har fått en liten skridskorbana precis utanför vårt hus haha tuungt eller hur? :D.. Men aja ska titta om vi har något i kylen som man kanske kan äta :D


Kommentarer
Postat av: Diana

hehe tack för kommentaren gällande min ögonsten!<3<3

2010-12-16 @ 15:09:54
URL: http://diikaratas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0