σε αγαπώ

va händer idag då? idag ska jag iaf vara med agnes hihi..sen får vi se va som händer, hemma, ut, bio eller någonting de vet vi inte än..  Har pratat med filippa också så vi får se om hon e på, skulle kolla upp va som händer sen skulle jag iaf höra av mig! de va ett tag sen man träffa den åsna så de är dags idag :D.. vi har mycket att prata om också haha :D pippa flippa!

Just nu har jag kommit ut från duschen så ska nog föna håret lite! Lyssnar just nu på Vandalism - she got it.. Tuuung den ee!! haha man blir jätte taggad för att dra ut :D bara släppa loss och dansa :D.. Kanske nästa helg får se haha! just nu är jag väldigt yr mår fortfarande dåligt och är inte ensam om det agnes också fortfarande sjuk:(:(.. meeen meeen nu ska vi vila så att vi orkar med dagen :D pouss pouss

XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0