Having nightmares sleeping with the enemy

hihihi mitt rum kommer bli så fint :D tänkte bara titta in en snabbis! min mamma är så duktigt hon kan verkligen sina grejer.. Love u mum<3 snart är det Dawson's creek hahah och det kollar jag alltid på om jag är uppe så länge :D min syster Sofie älskade den här serien och gör de fortfarande och det har verkligen smittat av sig :D..

Juste glöm inte att på torsdag ska ni kolla på tv, kanal 4 kl 21:00! då är det om den "fula" kvinnan som alla skrattade åt för att hon trodde att hon kunde sjunga. Men va visade det sig? att hon kan sjunga.. Susan Boyle.. glöm inte att kolla på det <3 pussipuss


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0