hejsan hejsan

Nu är jag proppmätt! magen full av tacos och mina älsklingskakor, vet inte vad dom heter men dom är gudomliga :D.. pratade nyss med mina systrar på msn och de ska bli så kul när alla återförenas:D.. Pratar dessutom med Bashar också, vi bestämmer att vi måste ses snart för nu va de några dagar sen hihi! Juste har pratar med Badr idag och ja ska bli hans hemmafru:D mihihi.. de ska bli kul! ska sova hos honom snart också de ska bli kul :D.. Snart ska ja tapetsera ena väggen i mitt rum! har ju målat om till en nästan plommonlila färg:D sen ska ja ha en svart jätte fin bård vägg:D skit snyggt.. de ska bli kul! ses senare PUSSHEJ.




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0