Jobba idag?

Idag ska jag jobba fast jag är sjuk! Men jag ska gå dit och visa att jag inte mår bra och låta dom bestämma om jag får stanna kvar och jobba eller att gå hem. Skulle ju vara bäst för mig att få gå hem men vi får se vad dom säger. Om jag får gå hem så ska jag nog springa upp till ungdoms. för att hämta nya p-p. Agnes och Patrica följer med. Sen så ska jag hem och krya på mig inför kryssningarna. Fyfan va kul det kommer bli. Ni kanske tycker att jag tjatar om kryssningarna men det skiter jag i är så taggad inför det här mohahahaha.. men men nu har jag inge mer tid Chaaaauuus XD


Filippa och Jag när vi tittade på Avatar för ett tag sen:D




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0