Kors i taket

Denna dag kan ni alla göra ett kors i taket, för idag stannar jag hemma! Ingen utgång för min inte.. Får lite ångest men vill umgås med min kära syster lite :D så vi ska ha en liten filmkväll hihi! Just nu är Simon här och hälsar på :D den där vargen hahaha.. Så han ska vara med oss ikväll. Sen senare kommer Bashar komma hit :) och murran Agnes trovligen hihi!!..

Juste, måste ringa Patten:D hon hade ringt.. och vi måste byta busskort, hon har mitt och jag har hennes hahah! Parreen..


Men men nu ska jag, Sofie och Simon spela lite kort innan filmtimes kommer hihi:D PussPuss påer alla.. Ja ska ta igen festandet imorgon istället ;) eller hur murris hahahahaha..

 

Ni två rock my world<3

 

XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0