Lycka till min älskade vän.

nu har murran gått, hon sitter på bussen just nu hem! och just nu sitter jag, mami och syster o spelar lite kort  medans vi lyssnar på musik! jag har tänkt lägga mig snart tänkte bara checka in läget innan sängen kallar.. idag har jag haft en mysigt dag med agnes, vi har pratat om mycket grejer som vi har gemensamt och andra saker runt omkring oss! Vi drog en snabbis till kista också för att äta Pasta de regina, tror jag att den hette. SKIT GOTT som alltid! Sen så klart drog vi hem och åt tacos:$ som ni såg på de tidigare inlägget (a)... jaduu det har varit ännu en tjockisdag med murran agnes.

Igår var jag i sandsborg på en lokalfest med agnes o agnes killkompis och alla hans vänner! Ibörjar var de väldigt stelt eftersom man knappt kände några. Men sen så dök det upp några ansikten som man kände igen så då kunde man slappna av lite:)..Men säger bara den fest var verkligen Pussy has no face!!!.. hahaha det va helt sjuk hur det var haha.. men jag och agnes hade kul med oss själva :D och dom snälla typerna:).. har tyvärr inga bilder från igår:( hade inge minneskort med oss så smarta va vi HAHA... Men ni får smaka på annat :)



Innan vi drog till kista! "söta tjejer"


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0