Min fredag at La Isla

I fredags hade jag bestämt att träffa Badr och sen får jag ett samtal från Martina att hon ville att jag och Badr skulle följa med till la isla hon hade tydligen lyckats att övertala Badr hahaha.. Så då var det dags att göra sig ordning inför kvällen! Gulliga Martina hade fixat med sen en Tequila mohahha så då satt Martina, Jag och Agnes här och förade lite innan vi skulle dra. Badr drog hem till Julio och förade där :D vi skulle mötas upp där inne! Dom behövde lite grabbkväll innan och vi kände att vi borde göra de samma fast me oss tjejer:D så de va så det blev:D. Vi kom till La isla runt 22:40 tiden:) badr och julio och hans bror med sina vänner kom typ en timme senare :D Då började kvällen:D Martinas snälla kusin gjorde massa goda drinkar till oss för ett jätte billigt pris :D riktigt goda vad om kan ja säga :D mohahah Badr fick också en drink eftersom det var hans kväll :D Han har ju fyllt år som sagt! allt slutade med att Badr kunde inte stå utan att ramla hahahah den jäveln.. Och så säger jag till Julio, Julio kan du hjälpa mig och se till att han inte dricker mer? Då säger Julio jag tar han om honom och går lite längre bort. Jag hinner kolla bort i  sekunder sen ser jag hur JULIO häller ner mer cider i hans mun hahahah den åsnan.. Men men han mådde bra och hade skit kul :D det var det vi ville :D och det var så det blev.. Sen självklart Mc donalds :D Agnes jag och martina drog lite i förväg vi va lite hungriga haha, sen min senare kommer dom :D HEMRESAN var skit rolig hahaha jag och badr drev hela resan med varandra så tillslut ramlade båda i tunnelbanans golv på tåget hahahahha.. aaa duu det var en rolig kväll :D













Till slut deckade martina på mc donalds hahahah söta sak!



XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0