not much to talk about

Vem ringde dig senast? Syster Sofie

Vad har du för bh på dig just nu? En fin svart

Vad har du för trosor på dej just nu?sköna gröna

Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från?utanför och de va från agnes

Kan du gå ut utan smink? så klart jag kan:)

Vad brukar folk få för intryck av dig? Charmig och glad

Har du någon gång klätt dig horigt? Nej..

Har folk kallat dej slampa?J a, en idiot som fanns för länge länge sen!

Har du kallat någon för slampa? Inte om det inte är nödvändigt

Har du slagit någon riktigt hårt? Om jag har hahaha

Använder du parfym? Ett måste..

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Min stora rumpa:P och mina ben

Vilka slags killar faller du för? Faller och faller, men är mest intresserad av lantinos:P

Vad kollar du på först hos en kille? Roooomphaaa.. och ryggen och så klart läpparna

Vill du ut och festa nu? Njaaaa skulle inte banga nu när frågan kom på tal haha

Vad är klockan? 02:57

Vilken färg har din mobil? blå/grå

Vad ska du göra nu? sova med agnes :D

Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? japp till en vissgräns

Är du social? om jag är :D

Känner du att du orkar med en fråga till? jaaaadååå

Bara för det kmr det en fråga till: Vad tänker du när du vaknar? vad för spännande kommer hända idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0